Tuesday, July 8, 2008

Salam kenal


Salam perkenalan buat semua yang sudi untuk masuk ke dalam blog baru aku ni. Aku ni bukan lah seorang yang kaki blogger seperti hubby aku sendiri. Tapi aku teringin untuk share apa saja yang kawan2 aku sudi untuk share bersama... anything..

First of all aku nak share ngan korang pic kat bawah ni pic aku ngan hubby aku kawin. Kita orang nikah pada 1.3.2002. Korang rasa aku kawin muda ke sebab masa tu aku baru nak masuk 21 dan hubby aku nak 23..masing2 dah gatal kot..Hehehee..poyo habis laaa masa tu..Hubby aku bengang btol tengok pic ni..dia kata aku poyo sungguh..
Kira aku dah kawin masuk tahun ni dah 6 tahun.Dapat leer 2 boy yang ma'shaAllah baik sungguh. Yang 1st nama dia Alif Aqmal Danish , 2nd Adam Aqmal Danial..3rd hubby aku kata TAK MUNKIN...hehehee..serik kot.. aku pon heran aku yang beranak dia pulak yang serik..tapi aku rasa aku nak jugak ada puteri sorang..yang best nye hubby aku kata biar laa aku jek jadi puteri dia...hehehhe syoknyeee....

0 comments:

 
template by suckmylolly.com